Passend onderwijs

Passend onderwijs betekent dat jouw kind op een plek zit waarin het zich fijn voelt én goed kan leren. Een plek waar extra hulp of begeleiding mogelijk is, als dat nodig is. Waar aanpassingen in de klas kunnen worden gemaakt of extra materiaal kan worden geregeld. En liefst ook een plek in de eigen wijk, dicht in de buurt bij vriendjes en vriendinnetjes.

Klik hier voor een video van de overheid waarin wordt uitgelegd wat passend onderwijs inhoudt.

Ouder- en Jeugdsteunpunt Haaglanden voor vragen over Passend Onderwijs

Onderwijs dat bij je kind past. Soms is daar iets extra’s voor nodig.

Krijgt jouw kind de juiste hulp op school? Het is goed om daarover te praten. Met je kind én met de school. Soms kom je er niet uit, of wil je je vragen aan iemand anders stellen. Dan kun je terecht bij het Ouder- en Jeugdsteunpunt. Zij luisteren naar je verhaal en denken met je mee. Ook vind je tips en informatie op de website: https://ojsp-haaglanden.nl/

Wil je direct contact met het Ouder- en Jeugdsteunpunt? Bel, app of mail:

• 070 - 31 56 356
  • 06 - 38 85 24 73 (alleen voor Whats-app)
  • info@ojsp-haaglanden.nl

Bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 16.00 uur (schoolvakanties gesloten).